Haberler

GFB Başvurusu İçin Gerekli Evraklar İşletmeler Geçici Faaliyet Belgesi

GFB Başvurusu İçin Gerekli Evraklar İşletmeler Geçici Faaliyet Belgesi başvurularında,
Geçici Faaliyet Belgesi Başvuru Formu ile birlikte Çevre İzin ve Lisans Yönetmeliği Ek-3B de yer
alan belgeleri elektronik ortamda sunmak zorundadırlar.

Başvurularda gerekli olan ortak belgeler:

1-ÇED “Olumlu” ya da “Gerekli Değildir.” kararı (ÇED’e tabi tesisler için) veya ÇED’e
tabi olmayan tesisler için kapsam dışı olduğunu gösterir yazı.

2- Sicil Gazetesi

3-Kapasite Raporu, kapasite raporu yerine geçebilecek yetkili makamlardan alınmış
diğer belgeler veya kapasite raporundan muaf olduğuna dair yetkili makamlardan
alınmış belge

4-İş Akım Şeması ve Proses Özeti (Hammadde kabulünden başlayarak her bir ünitede
uygulanacak işlemlerin ayrıntılı açıklaması, gerekli şema, vaziyet planı, formül ve
şekiller, atık kodları, emisyon kaynakları)

Özel Belgeler İl Müdürlüğü Uygunluk Yazısı
İl Müdürlüğü teknik personellerince yerinde yapılan değerlendirme neticesinde verilen ve
işletmelerde ilgili yönetmeliklerde yer alan esas ve hükümlerin (ölçüm ve analiz sonuçları
hariç, işletmede alınması gereken tedbir ve fiziksel şartlar) sağlandığını belirten yazıdır.

gbf faaliyet belge